Loading...

اخبار

دوربین جدید المپوس مقاوم در برابر گرد و خاک، آب، فشار و ضربه

نوشته شده در : 2016/10/01 - 00:00
دوربین‌های اکشن همیشه قادر نیستند تا خود را خیلی سریع آماده فعالیت کنند. به‌عنوان مثال دوربین‌های GoPro به‌خاطر محکم و تنومند بودن شهرت دارند اما شاید دلیل آن کیس‌های مقاومی باشد که این شرکت برای محصولاتش درست می‌کند.

اگر بودجه‌ای که برای خرید دوربین کنار گذاشته‌اید؛ خیلی زیاد نیست نگاهی به محصول جدید الیمپوس استایلوس Tough TG-Tracker بیاندازید.

حداقل چیزی که در مورد این دوربین می‌توان گفت منحصربه‌فرد بودن آن است. لنز فوق‌العاده ۲۰۴ درجه یکی از مشخصات بی‌نظیر این دوربین است که از این حیث فقط مدل Ricoh WG-M2 رقیب آن به حساب می‌آید.

دوربین TG-Tracker به کاربر این امکان را می‌دهد تا مقدار زیادی اطلاعات را روی تصویر به نمایش بگذارد. با این‌که این مسئله چیز جدیدی نیست اما باید گفت برخلاف دوربین‌های دیگری که در بازار دیده می‌شود، نیازی به حمل ادوات اضافه برای این دوربین نیست.

 

دوربین جدید المپوس همه چیز دارد:

رادیوی GPS؛ سنسور فشار بیومتریک؛ سنسور دما؛ قطب‌نما و یک شتاب‌سنج که در دل دوربین تعبیه شده است. به‌غیر از این‌‌ها یک صفحه‌نمایش مورب و چراغ LED با شدت بالا از دیگر امکانات آن است.

 

اما مهم‌ترین وجه تمایز این دوربین با هم‌ردیف‌هایش سرسخت بودن و مقاوم بودن است. المپوس ادعا می‌کند که این دوربین تا عمق 33 متری زیر آب ایستادگی می‌کند؛ در برابر گرد و خاک مقاوم است و در برابر حدود ۱۰۰ کیلوگرم نیرو طاقت می‌آورد.

 

اما نکته عجیب این دوربین آن است که فقط در برابر ضربه‌های ناشی از سقوط تا ارتفاع ۲ متر مقاوم است. کمترین دمایی که این دوربین تحل می‌کند ۱۰- درجه سانتیگراد است.

 

فروش این دوریبن از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود. دوربین جدید المپوس در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می‌شود و قیمت آن در آمریکا 349 دلار است.

 

دسته : تکنولوژی منبع : خبر پو بازدید : 1879
برچسب ها : گجت دوربین

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!