Loading...

اخبار

اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت مافوق صوت

نوشته شده در : 2016/10/10 - 00:00
کمپانی چینی شیائومی Mi 5 را با ویژگی‌هایی منحصر به فرد عرضه کرده است.

 

یک شرکت چینی به نام شیوآمی به زودی مدلی از گوشی Mi 5s خود موسوم به Mi 5 را وارد بازار می‌کند که در مقایسه با محصولات رقیب از امکانات منحصر به فردی برخوردار است. این گوشی اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت مافوق صوت و شش گیگابایت رم می باشد.

شناسایی ویژگی‌های بیومتریک و شخصی کاربران این گوشی از طریق نمایشگر آن ممکن خواهد بود.

این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است و در آن از تراشه چهار هسته‌ای Snapdragon 821 با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز استفاده شده است. پردازنده گرافیکی این گوشی هم از نوع Adreno 530 است.

سه گیگابایت رم از نوع LPDDR۴ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را به محصولی قدرتمند از نظر سخت افزاری مبدل کرده است. البته کاربران علاقمند می توانند مدل پیشرفته تری از این گوشی را با ۴ گیگابایت رم LPDDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز خریداری کنند.

اخباری در مورد احتمال عرضه مدل سومی از این گوشی با ۶ گیگابایت رم LPDDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم شنیده شده که هنوز به طور قطعی تایید نشده است.

دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دارای توان فوکوس بسیار سریع است. باتری ۳۴۹۰ میلی آمپری و استفاده از فناوری Quick Charge 3.0 برای شارژ سریع گوشی از دیگر توانمندی‌های آن است.

شیوآمی قرار است با برگزاری یک کنفرانس رسانه‌ای در تاریخ ۲۷ سپتامبر از این گوشی رونمایی کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی در دست نیست. 

 

 

دسته : امنیتی منبع : ایتنا بازدید : 2029

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!