Loading...

اخبار

ارسال پیامک، بدون نیاز به هرگونه سرویس

نوشته شده در : 2016/10/20 - 00:00
goTenna mesh تمام قوانین آنتن‌دهی، وای‌فای و ماهواره‌ای را دور زده و با استفاده از بلوتوث و امواج رادیویی پیامتان را به مخاطبتان خواهد رساند.

 

حتماً برای خیلی افراد به‌خصوص آن‌هایی که اهل ورزش اسکی، کوهنوردی، ماهیگیری و طبیعت‌گردی هستند پیش آمده است که به‌دلیل نبود آنتن نتوانسته‌اند از طریق تلفن همراه با کسی ارتباط گرفته و کمک بخواهند.


به گزارش ایتنا از ایران آنلاین، یا اینکه ممکن است وقتی افراد در حال سفر یا گذراندن وقت خود در منزل هستند و در یک واقعه مهم شرکت کرده‌اند به‌دلیل نبود هیچ سرویسی مانند وای‌فای و... تلفن همراه آن‌ها غیرفعال باشد و نتوانند با کسانی که می‌خواهند ارتباط برقرار کنند. این افراد و به‌خصوص ورزشکاران و طبیعتگردان نباید دیگر نگران باشند چرا که دستگاهی در ماه دسامبر (آذر) به بازار خواهد آمد که مشکل آن‌ها را به‌راحتی حل می‌کند. goTenna Mesh که دستگاهی کوچک با وزن حدود ۴۸ گرم است با سیستم عامل‌های اندروید و IOS سازگاری دارد. ضمن این‌که ضد آب نیز هست، بدون هر گونه آنتن و سرویس دهی و تنها از طریق بلوتوث کار می‌کند.


به عبارتی دستگاه goTenna Mesh نخستین دستگاهی است که ۱۰۰ درصد خارج از شبکه تلفن (برقراری ارتباط بدون تلفن همراه، وای‌فای، ماهواره) فعال می‌شود و می‌توان براحتی با آن از طریق ارسال پیامک با امواج رادیویی و با اشتراک‌گذاری مکان GPS روی نقشه‌های آفلاین در هر کجا با دیگران ارتباط برقرار کرد. این دستگاه حتی امکان ارسال پیام و گفت‌و‌گوی یک به یک یا گروهی را به کاربران خود می‌دهد.

 

با اینکه این دستگاه کوچک است ولی بسیار قدرتمند عمل می‌کند و به‌وسیله شبکه‌ها و پروتکل‌ها بسیار هوشمندانه پیام را به کاربران ارسال می‌کند ولی باید تنها بلوتوث تلفن همراه کاربر روشن باشد. گفتنی است حتی اگر تلفن همراه هوشمند روی حالت پرواز باشد یا اینکه کم‌ترین ذخیره شارژ باتری را داشته باشد، دستگاه فعال می‌شود. اپلیکیشن این دستگاه که از طریق امواج رادیویی کار می‌کند، پیام‌ها را تا بیش از ۵ کیلومتر در فضای باز ارسال می‌کند.

 

این دستگاه برای کسانی که در طبیعت به تنهایی سفر و ورزش می‌کنند و در آن مکان‌ها هیچ نوع دکل مخابراتی، امواج ماهواره‌ای و... وجود ندارد، بسیار مفید است. قیمت این دستگاه که دو ماه دیگر به بازار خواهد آمد ۵۹۶ دلار تعیین شده است.

 

دسته : تکنولوژی منبع : ایتنا بازدید : 1971
برچسب ها : موبایل پیامک

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!