Loading...

اخبار

سود 104 درصدی اپل از بازار موبایل پس از رسوایی سامسونگ با گلکسی نوت 7 !

نوشته شده در : 2016/11/06 - 00:00
کمپانی اپل توانست از رسوایی اخیرا سامسونگ در عرضه اسمارت فون گلکسی نوت 7، نهایت استفاده را ببرد.

بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی BMO Capital Markets، سود حاصل از فروش اسمارت فون های این شرکت در سه ماهه سوم سال 2016، افزایشی 103.6 درصدی را تجربه کرد.


 این در حالیست که بسیاری از شرکت های رقیب همانند سامسونگ، ال جی و اچ تی سی عملکرد مطلوبی را در این بازه زمانی از خود نشان ندادند و گزارش ها از کاهش درآمدها و سودهای حاصل از فروش گوشی های هوشمند در این سه ماه حکایت دارند.


 آمار و ارقام منتشر شده در خصوص حجم گوشی های فروخته شده در سومین سه ماهه سال میلادی جاری نشان می دهد که سامسونگ با کسب سهم 21.7 درصدی، همچنان پیشتاز این بازار است و اپل نیز با سهم 13.2 درصدی، در رده دوم ایستاده است . اما در رابطه با سهم این شرکت ها در سودهای حاصرل از فروش گوشی های هوشمند، کمپانی سامسونگ تنها با اختصاص 0.9 سود به خود، فاصله بسیار زیادی با اپل دارد.

 


تیم لانگ، از پژوهشگران این مرکز تحقیقاتی در این خصوص عنوان می کند:
به دنبال مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمده است، سامسونگ جایگاه نخست خود را در کسب سود حاصل از فروش اسمارن فون ها در سه ماهه سوم سال 2016، به کمپانی اپل واگذار کرد و هم اکنون چندین شرکت چینی را بالای سر خود می بیند. این روند در سه ماهه چهارم نیز ادامه خواهد داشت و این برای اولین بار در تاریخ این کمپانی بود که توانست بیش از 100 درصد سود حاصل از فروش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.
همچنین در این گزارش آمده است که اپل در سه ماهه سوم سال گذشته توانسته بود 90 درصد از کل سود بازار اسمارت فون ها را به خود اختصاص دهد که امسال، این شرکت توانست به لطف گوشی های آیفون 7 و 7 پلاس و البته ناکامی سامسونگ در عرضه گلکسی نوت 7، بیش از پیش بر این میزان سود بیافزاید.

 

علی رغم چنین سود خیره کننده ای، گزارش مالی اخیر این شرکت در سه ماهه سوم امسال نشان می دهد که میزان درآمدهای کوپرتینویی ها در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، کاهش داشته است. اما اپل امیدوار است که بتواند با فروش گوشی های جدید خود در تعطیلات سال نوی میلادی، به این روند خاتمه دهد.

دسته : شرکت ها منبع : techshot بازدید : 2160
برچسب ها : سامسونگ اپل

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!