Loading...

اخبار

به زودی منتظر کورتانا در لوازم خانگی باشید

نوشته شده در : 2016/12/14 - 00:00
مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی از سرویس دستیار صوتی کورتانا را برای یخچال فریزرها، توسترها، ترموستات ها و سایر دستگاه های متصل به اینترنت نیز فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری ZDNet کمپانی توسعه دهنده ویندوز تصمیم دارد با به روز رسانی جدید سیستم عامل خود تحت عنوان Creators Update که ماه گذشته معرفی شد، امکان بهره مندی از کورتانا در اینترنت اشیا را نیز به ارمغان بیاورد.

 

«کارلا فارستر» مدیر برنامه های مایکروسافت در جریان کنفرانس WinHEC در کشور چین اذعان کرد: «این به روز رسانی در اختیار هر دستگاه اینترنت اشیایی که از نمایشگر برخوردار است قرار خواهد گرفت، در نتیجه مصرف کنندگان بی شماری می توانند از مزایای بی نظیر کورتانا بهره مند شوند.»

گفتنی است به روز رسانی Creators Update که بهار سال آینده منتشر می شود، امکان روشن و خاموش کردن سیستم را به کمک صدا (مشابه با مکانیزم عملکرد کینکت در اکس باکس وان) نیز فراهم می کند که این امر به بهره مندی آسان تر از وسایل خانگی کمک شایانی خواهد کرد.

 

مایکروسافت برخلاف آمازون و گوگل، تاکنون گجت مشخصی برای دستیار صوتی کورتانا تدارک ندیده، اما در حال گسترش بستری است که عملاً امکان پیاده سازی آن روی سخت افزارهای متعددی را ممکن می سازد.

 

دسته : تکنولوژی منبع : digiato بازدید : 1830
برچسب ها : مایکروسافت گجت

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!