Loading...

اخبار

سوپر ماریو ران در روز اول انتشار، پوکمون گو را پشت سر گذاشت

نوشته شده در : 2016/12/19 - 12:41
پس از چهار ماه گمانه‌زنی، سرانجام سوپر ماریو ران در ۲۵ آذرماه منتشر شد و با ۵ میلیون بار دانلود در ۲۴ ساعت اول انتشار، پوکمون گو را پشت سر گذاشت.

پس از چهار ماه گمانه‌زنی، نینتندو اولین بازی خود برای پلتفرم موبایل را منتشر کرد. سوپر ماریو ران که پنجشنبه، ۲۵ آذرماه در اپ‌استور منتشر شد، توانست در ۲۴ ساعت اولیه‌ی عرضه آمارهای بسیار جالب توجهی به‌جای بگذارد.

برآوردهای اولیه نشان از این دارند که این بازی در بیش از ۸۰ کشور، بیشترین آمار دانلود را در میان اپلیکیشن‌های iOS به خود اختصاص داده است. همچنین باید به قرارگرفتن این بازی در رتبه‌ی اول لیست پردرآمدترین اپلیکیشن‌های ۳۶ کشور اشاره کرد که شامل ایالات متحده‌، بریتانیا، فرانسه، آلمان و برزیل است.

هفته‌ی گذشته پیش از انتشار بازی سوپر ماریو ران برای iOS، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌ بودند این بازی ۵۰ میلیون بار دانلود خواهد شد. بر اساس تخمین‌های Sensor Tower که برگرفته از اطلاعات پلتفرم Store Intelligence این موسسه است، بازی نینتندو در ۲۴ ساعت اولیه‌ی انتشار موفق شد به ۱۰ درصد از آمار دانلود ۵۰ میلیونی دست پیدا کند.

البته پوکمون گو برای اولین بار تنها در شماری از کشور‌ها منتشر شد، حال آنکه سوپر ماریو ران در بیش از ۱۵۰ کشور در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در مورد درآمدزایی باید به این نکته اشاره کرد که قریب به ۱۰ درصد از افرادی که این بازی را دانلود کرده‌اند، با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته‌شده برای استفاده از تمام قابلیت‌های سوپرماریو ران، برای نینتندو درآمدزایی کرده‌اند، به‌طوری که در ۲۴ ساعت اولیه، این بازی درآمدی ۵ میلیون دلاری برای نینتندو به ارمغان آورده است.

در شماری از کشور‌ها نظیر ژاپن، سوپر ماریو ران در رتبه‌ی ۶ بازی‌های درآمدزا قرار دارد که نشان از عقب بودن این بازی از نظر درآمدزایی در مقایسه با سایر کشور‌ها است.

در مورد زمان صرف‌شده برای بازی سوپر ماریو ران باید به این نکته اشاره ‌کرد که تغییرات نینتندو برای بهبود تجربه‌ی بازی باعث شد در ۲۴ ساعت اولیه، کاربران به‌صورت میانگین ۱۶ دقیقه صرف انجام این بازی کنند، حال آنکه کاربران بازی پوکمون گو و کلش رویال در ۲۴ ساعت اولیه، به ترتیب ۲۲ و ۲۸ دقیقه وقت صرف کرده‌اند.

باید دید که این بازی در روزهای آینده چه رکوردهایی رقم خواهد زد. نظر شما در این خصوص چیست؟

 

دسته : بازی منبع : zoomit بازدید : 1877
برچسب ها : موبایل بازی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!