Loading...

اخبار

با این قابلیت ویژه دیگر هیچ‌ چیزی را در خانه گم نخواهید کرد!

نوشته شده در : 2016/12/31 - 00:00
بدون شک همه ما در وضعیتی قرار گرفته‌ایم که همه جا را برای یافتن ساعت مچی، دسته‌کلید، کیف‌پول یا حتی عینک گمشده‌ خود زیر و رو کرده و بعد از یک جستجوی خسته کننده درست آن‌ها را جلوی چشمانمان پیدا می‌کنیم! این قبیل مشکلات با پتنت جدید مایکروسافت به فراموشی سپرده خواهند شد.

اشتیاق مایکروسافت به واقعیت افزوده چیز تازه‌ای نبوده و این امر در توسعه هدست هولولنز به خوبی آشکار است.

به گزارش CNET، مایکروسافت در این پتنت نشان می‌دهد که تکنولوژی واقعیت افزوده چگونه می‌تواند برای ردیابی اجسام از جمله دسته کلیدتان بکار گرفته شود. اساسا این هدست می‌تواند برای ردیابی اشیا استفاده شود تا به راحتی محل قرارگیری آن‌ها را به شما یادآوری کند.

به این ترتیب شما می‌توانید از کورتانا در مورد محل قرارگیری دسته‌کلیدتان بپرسید و او به شما یادآوری می‌کند که دسته‌کلید را روی میز غذاخوری قرار داده‌اید.

در بخشی از توضیحات این پتنت این گونه آمده است: “ممکن است زمان زیادی را برای تعیین کردن محل قرارگیری اشیای گمشده صرف کنید. برای مثال، جستجو برای یافت سوییچ ماشین، کیف‌پول و حتی موبایل می‌تواند باعث از دسترس رفتن زمان ارزشمند افراد شود. به علاوه از یاد بردن خالی بودن پاکت شیر درون یخچال نیز می‌تواند باعث رفتن دوباره به فروشگاه شود.”

 

با این حال از آنجایی که این یک پتنت است، با قاطعیت نمی‌توان از پیاده‌سازی این ویژگی در هدست هولولنز توسط مایکروسافت صحبت کرد، اما بسیار امیدوارانه به نظر می‌رسد. نظر شما در این رابطه چیست؟

 

دسته : تکنولوژی منبع : itresan بازدید : 1772

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!