Loading...

اخبار

افشای یک پتنت عجیب و غریب : با انبار هوایی آمازون آشنا شوید!

نوشته شده در : 2017/01/02 - 10:37
به پتنت‌های عجیب‌وغریب مشهور است اما به‌تازگی این کمپانی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که حیرت‌انگیزتر و عجیب‌تر از سایر طرح‌های این شرکت است.

آمازون پس از پهپادهای خود که از سال ۲۰۱۳ وظیفه حمل کالاها را به عهده گرفته‌اند این‌بار قصد دارد انبار خود را نیز همانند کالاهای ارسالی بین زمین و هوا قرار دهد. بله؛ این پتنت عجیب در رابطه با انبار هوایی آمازون است.

این پتنت جدید، هوابردی غول‌پیکری است که پهپادها و کالاهای این شرکت در آن قرار خواهد گرفت و بین زمین و هوا معلق خواهد ماند.

درواقع این طرح یک انبار هوایی است که ظاهری همانند کشتی‌های هوایی دارد و تا ارتفاع ۱۴ کیلومتری پرواز می‌کند و پهپادها از درون آن به مأموریت‌های خود که تحویل کالاست اعزام می‌شوند اما علاوه بر انبار کالا و حمل پهپاد، این کشتی غول‌پیکر میزبان نیروهای انسانی نیز خواهد بود.

آمازون از این هوابرد غول‌پیکر برای مدیریت بهتر کالاها و ارسال به‌موقع‌تر محصولات و هم‌چنین موجود بودن کالاهای انبار در هر مکانی بهره خواهد گرفت اما باید دید اجرایی شدن این طرح چه زمانی خواهد بود.

 

نظر شما درباره انبار هوایی آمازون چیست؟ آیا کارایی لازم را دارد یا در حد طرح و خودنمایی باقی می‌ماند؟

 

دسته : شرکت ها منبع : itresan بازدید : 1754
برچسب ها : آمازون

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!