Loading...

اخبار

تصویر G6 پرچمدار متفاوت الجی یک ماه قبل از معرفی رسمی فاش شد

نوشته شده در : 2017/01/26 - 12:46
با اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته شاهد پرچمدار سامسونگ در نمایشگاه جهانی موبایل نخواهیم بود، اما دیگر پرچمدار کره‌ای یعنی LG G6 در 26 فوریه (هشتم اسفندماه) این خلا را پر خواهد کرد. حال، یک ماه مانده به معرفی رسمی، تصویری از پرچمدار متفاوت سال 2017 الجی منتشر شده است.

پیش از این، خبری در مورد نمایشگر 5.7 اینچی جدید و باکیفیت الجی G6 توسط LG Display منتشر شده بود که اشاره به نسبت تصویر غیرمعمول و عریض 2 به 1 داشت. این صفحه نمایش جدید امکان کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر در گوشی را فراهم خواهد کرد. با توجه به تصویر منتشرشده نیز احتمالاً شاهد نسبت نمایشگر به بدنه بیش از 90 درصد در LG G6 خواهیم بود.

این تصویر خبر خوبی برای طرفداران اسمارت‌فون‌های LG می‌باشد، چرا که اطمینان خاطری بر طراحی متفاوت نسبت به گوشی G5 و عدم استفاده از طرح شکست‌خورده ماژولار آن در سال 2016 است. ظاهراً شرکت الجی ساخت پرچمداری متفاوت را در نظر دارد. بنابراین، حتی با کنار گذاشتنِ کامل بدنه پلاستیکی نه‌چندان جذاب استفاده‌شده در پرچمداران پیشین، جنس بدنه شیشه و فلز را انتخاب کرده است. همچنین شاهد مقاومت در برابر آب و حفظ خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون در این اسمارت‌فون توسط LG خواهیم بود. یکی از نکات مثبت طراحی ماژولار LG G5، قابل تعویض بودن باتری آن توسط کاربر بود که یک برتری در میان پرچمداران محسوب می‌شد. این ویژگی با توجه به طراحی جدید LG G6 حذف خواهد شد.

البته الجی G6 اشتراکاتی نیز با نسل پیشین دارد. این تشابه به بخش پشتی گوشی و طراحی دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در مرکز مربوط می‌شود.

این روزها شرکت LG در جایگاه متزلزلی در بازار اسمارت‌فون‌ها قرار دارد. عملکرد ناامیدکننده در سال 2016 با عرضه پرچمدار نه‌چندان جذاب در مقایسه با رقیب هموطن یعنی گلکسی S7 و معرفی فبلت رده‌بالای V20 درست یک روز پیش از رویداد بزرگ اپل، سبب محو شدنِ این گوشی در جوِ آیفون شد تا سود شرکت کره‌ای از بخش اسمارت‌فون‌های خود کاهش یابد. با توجه به تصویر منتشرشده نیز شاهد طراحی محافظه‌کارانه از LG نسبت به سال‌های گذشته هستیم که نشان از توقف آزمون و خطای این شرکت در ارائه اسمارت‌فون‌های با طراحی متفاوت دارد. خبر دیگری که امروز منتشر شد، از احتمال عدم تجهیز این پرچمدار به تراشه اسنپدراگون 835 و استفاده از تراشه نسل پیش یعنی اسنپدراگون 821 به‌مانند شرکت‌های دیگر حکایت دارد که تحقق این موضوع می‌تواند تاثیری منفی بر فروش این پرچمدار مورد انتظار داشته باشد.

با وجود موارد ذکرشده، شاهد طراحی زیبای LG G6 در این تصویر هستیم که همین موضوع ما را به این پرچمدار و معرفی آن در یک ماه آینده امیدوار می‌کند. با شهرسخت‌افزار و خبرهای نمایشگاه جهانی موبایل MWC همراه باشید.

منبع : shahrsakhtafzar بازدید : 1852
برچسب ها : ال جی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!