Loading...

اخبار

مدیر اجرایی آمازون: آلکسا و سیری باید بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند

نوشته شده در : 2017/06/12 - 11:07
مدیر اجرایی آمازون: آلکسا و سیری باید بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند

اپل مشکلی از این بابت ندارد که هوم‌پاد جدید این کمپانی را با اسپیکر هوشمند ساخت آمازون و Sonos مقایسه کنند و حالا مدیر اجرایی آمازون در مورد رقیب جدید بلندگوی اکوی این کمپانی صحبت‌هایی کرده است. دیوید لیمپ مدیر کل محصولات آمازون در  توضیحات خود اعلام کرده که به نظر وی آلکسا و سیری باید قادر باشند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. لیمپ همچنین اشاره کرده است که وجود هوم‌پاد اپل برای کمپانی آمازون یک مزیت محسوب می‌شود.

همان‌طور که USA Today اعلام کرده است، لیمپ می‌گوید دید بازی نسبت به برقراری ارتباط بین سیری و آلکسا دارد. البته وی در عین حال معتقد است که احتمال همکاری آمازون و اپل در این زمینه زیاد نیست. در ادامه بخشی از صحبت‌های دیوید لیمپ را با هم می‌خوانیم:

... شما باید بتوانید به آلکسا بگویید که فلان موضوع را از سیری سؤال کند. اگر اپل و گوگل بخواهند در این رابطه صحبت کنند، شماره‌ی تماس من در دسترس آن‌ها است. البته نمی‌توانم چنین اقدامی را از جانب این دو شرکت تضمین کنم ولی امیدوارم این همکاری در آینده رخ دهد.

لیمپ در پاسخ به این سؤال که آیا هوم‌پاد اپل را به‌عنوان رقیبی جدی برای محصولات مرتبط با آمازون آلکسا می‌داند یا خیر، اعلام کرده که فلسفه‌ی ساخت هوم‌پاد به دلیل قیمتی که برای این محصول تعیین شده، نسبت به اسپیکرهای هوشمند آمازون متفاوت است. لیمپ به این موضوع یک اشاره‌ی مختصر کرده که شما با هزینه‌ی مورد نیاز برای خرید یک عدد هوم‌پاد می‌توانید هشت عدد اکو دات خریداری کنید و سپس می‌توانید اکو دات‌ها را با یک اتصال کابلی یا از طریق بلوتوث به هر اسپیکر دیگری متصل کنید.

لیمپ می‌گوید: «مردم اکنون صدها دلار برای خرید یک بلندگو صرف می‌کنند و من فکر می‌کنم آن‌ها بخواهند گزینه‌هایی برای انتخاب در پیش رو داشته باشند... به دلیل پشتیبانی اکو دات از ارتباطات سیمی و بلوتوث، شما می‌توانید این محصول را به هر اسپیکری متصل کنید».به گفته‌ی لیمپ، از نظر وی سلیقه‌ی افراد در انتخابات اسپیکر به میزان غیرقابل باوری شخصی است.

افرادی که تاکنون موفق شده‌اند با هوم‌پاد اپل کار کنند به کیفیت صدای hi-fi این محصول اشاره کرده‌اند. این دستگاه یک اسپیکر طراحی‌شده توسط اپل است و محصولاتی چون آمازون اکو قادر به ارائه‌ی کیفیت صوتی مشابه هوم‌پاد نیستند.

اینکه هوم‌پاد بتواند بخشی از بازار کنونی آمازون را در حوزه‌ی اسپیکرهای هوشمند تصاحب کند هنوز مشخص نیست. البته شاید رخ دادن این همکاری از نظر برخی کاربران فقط یک رؤیا باشد. 

نظر شما در مورد ایده‌ی همکاری بین دو شرکت آمازون و اپل در زمینه‌ی دستیارهای شخصی صوتی سیری و آلکسا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در این رابطه با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دسته : شرکت ها منبع : 9to5mac.com بازدید : 1800
برچسب ها : اپل آمازون

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!