Loading...

اخبار

آپدیت کلش رویال 1.9.0 منتشر شد؛ به روز رسانی کنید

نوشته شده در : 2017/06/13 - 20:05
پس از پیش‌نمایش‌های فراوان در چند روز اخیر، امروز بالاخره آپدیت کلش رویال 1.9.0 با انبوهی از مودها و قابلیت‌های جدید منتشر شد.
بدون هیچ معطلی به سراغ تغییرات جدید می‌رویم. همان‌طور که گفتیم در چند روز گذشته چندین پیش‌نمایش برای بازی عرضه شد که خبر از تغییرات جدید اعمال شده روی بازی می‌دادند. پیش‌نمایش نخست خبر از فراهم شدن امکان چیدن دک‌های مختلف تا 5 عدد را می‌دهد که برای بازیکنان حرفه‌ای و با کاپ بالا بسیار کاربردی خواهد بود. البته این ویژگی برای همه در دسترس نخواهد بود و حداقل سطح بازیکن باید 8 باشد تا بتواند از 5 دک استفاده کند.

پیش‌نمایش اول محدود به دک‌های جدید نبوده و از حالا امکان ارسال درخواست دوستی برای سایر بازیکنان وجود دارد. این قابلیت دیگر به شبکه‌های اجتماعی وابسته نیست و از این پس به راحتی می‌توانید با سایر بازیکنان کلن‌های دیگر دوست شوید و باهم بازی کنید.

محدودیت دیگری که از بازی برداشته شده، امکان پیوستن به کلن از لول 3 است که حالا از لول 1 ممکن شده و برای بازیکنان تازه کار امتیاز مثبت بزرگی محسوب می‌شود. بدین ترتیب سرعت پیشرفت بازیکنان سطح پایین افزایش می‌یابد و از طرف دیگر، باید مواظب آن‌ها در کلن بتل‌ها باشیم!

آخرین مورد ذکر شده در پیش‌نمایش اول، قابلیت کپی دک از تی وی رویال (TV Royale) بوده که پیش‌تر کمی پیچیده بود.


 
دسته : بازی بازدید : 1948

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!