Loading...

اخبار

آیفون 8 در ماه شهریور معرفی و از مهرماه توزیع می‌گردد

نوشته شده در : 2017/06/17 - 19:40
سکوت یکی از تولیدکنندگان شکست: آیفون 8 در ماه شهریور معرفی و از مهرماه توزیع می‌گردد
شرکت Finisar، یکی از تولید کنندگان جهانی و بزرگ محصولات ارتباطی لیزری، به عرضه کنندگان محصولات الکترونیکی اعلام نمود که یکی از کمپانی‌های بزرگ (بدون اشاره به اسم) سفارش تعداد زیادی را به ثبت رسانده است.
شایان ذکر است که این شرکت جزء تأمین کنندگان اصلی قطعات محصولات اپل به حساب نمی‌آید.
اما موسسه Loup Ventures بر این باور است نام شرکتی که اسمی از آن برده نشده، اپل است. بر اساس گزارش Finisar، پرسنل موسسه Loup Ventures مطمئن هستند که آیفون نسل بعد در ماه شهریور معرفی و از مهرماه توزیع می‌گردد.
سنسور اختصاصی شرکت Vinisar که به اختصار VCSEL نامیده می‌شود (vertical-cavity surface-emitting laser) به صورت کلی یک دیود لیزری است که تراز عمودی را با دقت بسیار زیاد اندازه‌گیری می‌کند.
بر اساس گزارش Barrons، سنسورهای سه بعدی آیفون 8 نیز برای پنل‌های OLED این محصول توسط شرکت Himax در حال تولید است.
قابلیت‌های سه‌بعدی و واقعیت افزوده آیفون نسل بعد توسط شرکت اسرائیلی PrimeSense که در سال 2013 توسط اپل خریداری شد، طراحی و پشتیبانی می‌گردد.
آقای Ming Chi Kuo که یکی از تحلیل گران موسسه امنیتی KGI است، در ماه بهمن سال گذشته اعلام نمود که آیفون 8 با دوربینی با سنسورهای لیزری عرضه خواهد شد تا از این طریق، قادر به ثبت تصاویر سه‌بعدی سلفی و پشتیبانی از قابلیت‌های واقعیت افزوده باشد.
در ادامه این گزارش آمده است که دوربین جلوی آیفون 8 به دو ماژول مادون قرمز و سنسور ۱.۴ مگاپیکسل سفارشی مجهز شده است که قابلیت تشخیص دقیق میزان نور و عمق اشیاء را داراست.
در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC 2017) اپل از ARKit رونمایی کرد که به برنامه نویسان اجازه می‌دهد تا واقعیت افزوده را به اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد بیاورند. این تکنولوژی به کاربر این امکان را می‌دهد تا اشیاء مجازی را از طریق دوربین دیوایس به دنیای واقعی خود بیاورد.
شرکت Largan Precision که وظیفه تولید دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس را بر عهده داشت، چند روز پیش اعلام نمود که کار تولید ماژول‌های سه‌بعدی برای تلفن هوشمندی را آغاز کرده‌ است که در نیمه دوم سال جاری رونمایی خواهد شد. 
 
حدودا سه ماه تا رونمایی از آیفون نسل بعد باقی مانده و روز به روز، شایعات در مورد این محصول بیشتر می‌شود. پس همواره با ما همراه باشید تا در جریان جزئیات و اخبار جدید پیرامون آن قرار بگیرید.
بازدید : 1872

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!