Loading...

اخبار

نسخه کالکتور بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle معرفی شد

نوشته شده در : 2017/07/01 - 00:00
کمپانی یوبی‌ سافت از نسخه کالکتور بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle رونمایی کرد.


کمپانی یوبی‌سافت در جریان کنفرانس خبری‌اش در رویداد E3 2017 بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle را معرفی کرد که در سبک تاکتیکی و استراتژی طراحی شده است و شامل شخصیت‌های محبوب دنیای Mario و Rabbidها می‌شود. از آنجا که دنیای محبوب این بازی با هرج‌و‌مرج همراه شده است وظیفه کاربران این است که با کمک ربید‌ها و اسلحه‌های لیزری، ربید‌های شیطانی را نابود کنند. این بازی تابستان سال جاری منتشر خواهد شد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی نسخه کالکتور این بازی که ۱۰۰ دلار قیمت گذاری شده است، معرفی شد.

نسخه کالکتور این بازی که ۴۰ دلار گران‌تر از خود بازی است شامل نسخه اصلی بازی، مجسمه ۶ اینچی ربید با ظاهر ماریو (طراحی شده توسط یوبی‌کالکتیبلز)، ۱۲ کارت کالکتور و دیسک موسیقی متن این بازی می‌شود. موسیقی متن این بازی به دست گرنت کرک‌هاپ تنظیم شده است که در کارنامه کاری او ساخت موزیک بازی‌هایی همچون Banjo-Kazooie و نسخه‌های بعدی آن، بازی GoldenEye، بازی Viva Pinata و Yooka-Laylee دیده می‌شود. تمامی این آیتم‌ها در جعبه مخصوص کالکتور این بازی عرضه می‌شود.

پیش خرید این محصولی هم اکنون به طور احتصاصی در GameSpot آغاز شده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به محتوای این محصول بیاندازید.


 بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در تاریخ ۷ شهریور ماه (۲۹ آگوست) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در مطلبی دیگر می‌توانید گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای این بازی را در زومجی تماشا کنید و نگاهی به دنیای جذاب این بازی بیاندازید.
دسته : بازی بازدید : 2231
برچسب ها : بازی mario

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!