Loading...

اخبار

پورشه کاین 2019 (Porsche Cayenne) معرفی شد؛ نسل سوم کراس اوور لوکس آلمانی

نوشته شده در : 2017/09/02 - 00:00
پورشه کاین 2019 (Porsche Cayenne) به عنوان نسل سوم این کراس اوور آلمانی معرفی شد.

در حالی که مدتی پیش تصاویری از نسل جدید خودروی پورشه کاین منتشر شده بود، حالا در روز 29 آگوست، این خودروساز بزرگ آلمانی، نسل سوم کراس اوور لوکس خود را در زادگاهش رونمایی کرد. کاین محصول مهمی برای شرکت پورشه محسوب می‌شود و از زمان معرفی نسل اول آن در سال 2002 میلادی تاکنون حدود 760 هزار دستگاه از آن در سراسر دنیا فروخته شده است. البته 500 هزار دستگاه از خودروهای فروخته شده کاین به نسل دوم آن مربوط می‌شود. حالا نیز نسل سوم پورشه کاین با طراحی جدید، فضای داخلی جادار و وزن کمتر نسبت به نسل قبلی معرفی شده و به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.



پورشه کاین 2019
 

طبق اخبار منتشر شده، قرار است در ماه‌ها و سال‌های آینده، پیشرانه‌ها و مدل‌های جدیدی به پورشه کاین 2019 اضافه شوند و احتمالا شاهد عرضه نمونه‌های هیبریدی، توربو و GTS نیز خواهیم بود. پورشه برای نخستین بار، سایز رینگ‌های کاین را کاهش داده و از رینگ‌های 19 تا 21 اینچی برای این کراس اوور استفاده کرده است. همچنین در نسل جدید این خودرو، فرمان‌گیری چرخ‌های عقب به عنوان یک آپشن سفارشی ارائه می‌شود و سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه نیز در لیست آپشن‌های سفارشی نسخه استاندارد به چشم می‌خورد. این آپشن برای مدل S به صورت استاندارد ارائه شده است. سیستم کنترل شاسی پویای پورشه هم از طریق سیستم الکتریکی 48 ولتی کنترل می‌شود و پاسخگویی بسیار سریع‌تری دارد.

تکنولوژی رانندگی نیمه خودکار InnoDrive به عنوان یک آپشن جدید در پورشه کاین 2019 در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر این سیستم در مدل پانامرای مخصوص ایالات متحده آمریکا قرار دارد. آپشن جدید دیگری که برای کاین در نظر گرفته شده، محافظت دیواره است. این سیستم در صورتی که تشخیص دهد رینگ‌های گران‌قیمت خودرو به برخورد با جدول‌های کنار خیابان نزدیک شده‌اند، به طور اتوماتیک خودرو را هدایت می‌کند. دوربین تشخیص عابران پیاده و دوچرخه‌سواران، یکی دیگر از فناوری‌های ایمنی این کراس اوور لوکس آلمانی محسوب می‌شود. 4 پورت USB و اینترنت وای فای 4G هم از جمله ویژگی‌های اتصالی پورشه کاین 2019 هستند.

پورشه کاین 2019

 

دسته : خودرو منبع : گجت نیوز بازدید : 2126
برچسب ها : خودرو

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!