Loading...

اخبار

عجیب‌ترین گجت ایفا 2017 : هرچه بخواهید یخچال متحرک پاناسونیک برایتان می‌آورد!

نوشته شده در : 2017/09/02 - 00:00
یخچال متحرک پاناسونیک بی‌شک عجیب‌ترین گجت معرفی شده در ایفا 2017 خواهد بود. هر زمانی که این یخچال را فرا بخوانید، به نزد شما خواهد آمد!

کمپانی پاناسونیک با حضور در نمایشگاه IFA 2017 از یک یخچال جدید به نام «یخچال متحرک» پرده برداری کرده است که طرح مفهومی از جنس آینده است! همانطور که از نامش پیداست، یخچال متحرک پاناسونیک قادر به حرکت است و بهترین قسمت قضیه اینجاست که از فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که هرگاه شما آن را صدا بزنید به پیش شما خواهد آمد و به فرامین مختلف صوتی شما واکنش نشان می‌دهد.  یخچال متحرک پاناسونیک همچنین هم به صورت یک یخچال ساده کارایی خواهد داشت و هم توصیه‌هایی را برای وعده‌های غذایی شما انجام می‌دهد.
یخچال متحرک پاناسونیک

با تمام این تفاسیر همانطور که گفتیم به نظر می‌رسد این یخچال در حال حاضر بیشتر یک طرح مفهومی باشد و ما شک داریم پاناسونیک بتواند در آینده‌ای نزدیک آن را آماده‌ی ورود به بازار کند. ابعاد و اندازه‌ی این یخچال کوچک است تا بتواند آزادانه در منزل حرکت کند و بدون برخورد به دیوارها خودش را به شما برساند. علاوه بر این، یک یخچال با چنین ابعادی با توجه به فضای کمی که می‌گیرد، حتی می‌تواند در خانه‌های جمع و جور نیز مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که روز به روز خانه‌های ما در حال هوشمندتر شدن از قبل هستند، اگر روزی شاهد آن بودیم که یخچالمان از آشپزخانه برای ما یک لیوان آب یخ آورد نباید چندان متعحب شویم.

دسته : گجت منبع : گجت نیوز بازدید : 1883

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!