Loading...

اخبار

واکنش‌های جهانی بعد از هم گروهی ایران با پرتغال و اسپانیا

نوشته شده در : 2017/12/02 - 00:00
به گزارش "ورزش سه"، با قرعه کشی عصر جمعه جام جهانی 2018 وارد مرحله جدیدی شد. مسیر تیم ها در مسابقات جام جهانی مشخص شد و حالا فوتبال دنیا در فاصله نزدیک به 7 ماه تا جام جهانی بیش از هر زمان دیگری تحت الشعاع جام جهانی روسیه خواهد بود.


قرعه کشی عصر جمعه هر چند تقابل های جذابی از جنس دیدار آرژانتین و انگلستان یا آلمان و انگلستان نداشت؛ اما بازخورد های زیادی در میان اهالی فوتبال و هواداران داشت که در ادامه به بررسی این بازخوردها خواهیم پرداخت:

شنبه:

18:45 - سرمربی تیم ملی ایران در گفت و گو با یک سایت روسی گفت که تیم ملی ایران تا آخرین لحظه برای غرور و افتخار خواهد جنگید.

18:00 - روزنامه الصباح مراکش با گزارشی پیرامون قرعه این کشور در جام جهانی گروه دوم مسابقات را گروه مرگ اعلام کرد.

17:45 - در جریان تمرین بازیکنان استقلال بحث داغی پیرامون قرعه کشی ایران شکل گرفته بود و بسیاری از بازیکنان نسبت به سختی کار ایران در جام جهانی اظهار نظر می کردند. روزبه چشمی نیز در جریان این تمرین انتقاداتی را از کافو به دلیل قرعه سختی که برای ایران انتخاب کرد، بر زبان آورد که با خنده حاضران همراه شد.

 

17:30 - وینفرد شفر که پیش از این کار ایران را سخت ارزیابی کرده بود در حاشیه تمرین استقلال درباره قرعه ایران در جام جهانی عنوان کرد:  مهمترین مطلب این است که اولین بازی ایران برابر مراکش است و آن دو کشور همسایه با هم بازی می کنند. ایران باید در دیدار ابتدایی به پیروزی برسد. هر 32 تیمی که به جام جهانی رسیدند تیم های قدرتمندی هستند و شک نکنید اگر ایران خودباوری داشته باشد می تواند از این گروه صعود کند. من قبلا به این موضوع اشاره کردم. اگر ایران برنده بازی اول باشد و این جرات را داشته باشد که به برد دست پیدا کند، نتیجه خوبی می گیرد و می تواند از مرحله گروهی صعود کند.

16:00 - رضا شاهرودی پیشکسوت فوتبال ایران درباره گروه سخت تیم ملی در جام جهانی عقیده دارد که ملی پوشان می توانند از مرحله گروهی صعود کنند.

15:15 - روزنامه مارکا در تحلیل حریفان اسپانیا در گروه دوم مسابقات جام جهانی درباره تیم ملی ایران نوشت: این دوره پنجمین دوره حضور ایران در جام جهانی است و این تیم با عملکرد فوق‌العاده سرمربی پرتغالی‎شان، کارلوس کی روش، توانسته به راحتی به آن راه پیدا کند؛ اما این تیم از عملکرد خوب در روسیه خیلی خوشحال خواهد شد، چون بعید است حتی بتواند یک برد هم به دست آورد.

15:00 - میمون ماهی بازیکن تیم ملی مراکش دیدار با پرتغال و اسپانیا را سخت می داند اما عقیده دارد ایران رقیب آسانی است که مراکش با شکست ایران می تواند با روحیه برابر تیم های قدرتمند قرار بگیرد.

14:45 - احمذرضا عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 عقیده دارد عملکرد ایران نسبت به دوره های قبلی در این جام جهانی بهتر خواهد شد.

14:30 - بودربالا ستاره تیم ملی مراکش در جام جهانی 1986 همگروهی این کشور با اسپانیا را به سود آنها خواند و درباره تقابل با ایران گفت: این بازی کلید صعود ما است و اگر بتوانیم برنده باشیم شانس صعود داریم.

14:15 - برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران بعد از تمرین پرسپولیس ضمن امیدواری به نتیجه گیری تیم ملی ایران در جام جهانی، با بیان این جمله که " می توانیم درباره صعود رویا پردازی کنیم" از شانس بالای تیم ملی صحبت کرد.

14:00 - کارلس پویول که با تیم ملی اسپانیا قهرمانی جهان را تجربه کرده، قرعه تیم ملی این کشور با حضور ایران، پرتغال و مراکش را بسیار سخت قلمداد کرد.

13:35 – سایت معتبر ESPN تیم ملی ایران بالاتر از مراکش به عنوان شانس سوم صعود از گروه دوم مسابقات جام جهانی 2018 روسیه معرفی کرد.

13:30 – لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا در اظهار نظری جدید ایران را تیمی ترسناک دانست. او درباره تیم ملی ایران عنوان کرد: تیمی که در 38بازی دوبار باخته باید ترسناک باشد.
وی در ادامه در تمجید از تیم ملی ایران گفت: ایران بهترین تیم فوتبال در آسیا است و نسبت به سایر رقبای آسیایی خود فاصله زیادی دارد، این را فقط به خاطر رده بندی فیفا نمی‌گویم و مشاوران من در این خصوص همه چیز را منتقل کرده و خواهند کرد.

13:00 – هروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش در واکنش به هم گروهی با تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: دیدار مقابل ایران، دیدار کلیدی ماست. در مجموع، گروه دشواری است؛ یکی از سخت ترین گروه ها؛ اما بازیکنان باید انگیزه و جاه طلبی فوق العاده ای را به نمایش بگذارند.
این سرمربی موفق فرانسوی با عملکرد فوق العاده خود گزینه سرمربی گری تیم ملی عربستان بعد از جام جهانی است.

12:00 – سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران با انتشار ویدئویی با انتقاد از رفتار مردم ایران گفت: جوک بسازید، ولی ما خوشحالتان خواهیم کرد.
11:30 – مرتضی پور علی گنجی با انتشار پیامی در اینستاگرام صحبت های امیدوارکننده ای مطرح کرد و نوشت: چند ساله به همه نشان دادیم که وقتی میریم تو زمین از جونمون مایه میذاریم. بیشتر وقت ها بردیم و یکی دو بار هم باختیم؛ ولی پا پس نکشیدیم و مطمئن باشید که جام جهانی هم همینجوری با قلبمون و تمام توانمون بازی میکنیم که شما به ما افتخار کنید. با تیم های بزرگی هم گروه شدیم، چه خوبه که همه ی دنیا نگامون میکنن، پس شک نکنید هر کسی که تو زمینه می خواد بهترین باشه. فقط به تیم ملی و بازیکنان ایمان داشته باشید. همین.
11:00 – رسانه های عربستان سعودی از علاقه این کشور به استخدام سرمربی رقیب ایران در جام جهانی بعد از پایان مسابقات خبر دادند. مراکش با عملکردی فوق العاده راهی جام جهانی شد.
10:30 – ساکرنت در بررسی شانس تیم ها برای جام جهانی اسپانیا را شانس دوم و پرتغال را شانس هفتم قهرمانی در جام جهانی دانست تا تیم ملی در گروه سختی با دو تیم مدعی قهرمانی حضور داشته باشد.
9:45 – محمود فکری سرمربی موفق نفت مسجد سلیمان در اظهار نظری عجیب ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی در این مسابقات زنگ تفریح نباشد!
9:30 – تدارک مناسب برای حضور در جام جهانی اتفاقی است که با حضور در گروه سخت بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است. شنیده ها حاکی از این است که تیم ملی در تلاش است تا در تورنمنت فوتبال قطر شرکت کند که تا به حال حضور اروگوئه در این مسابقات قطعی شده است.
9:20 – فیفا در گزارش خود از گروه دوم مسابقات نوشت که امید تیم ملی ایران در این مسابقات به گلزنی های سردار آزمون است و این بازیکن 22 ساله می تواند درخشش خود را ادامه دهد.
9:10 – مصطفی حاجی اسطوره فوتبال مراکش می گوید که این کشور در جام جهانی حرف خود را خواهد زد و این تیم برای صعود از مرحله گروهی شانس دارد.
9:05 – امین حارث بازیکن تیم ملی مراکش و باشگاه شالکه 04 آلمان اظهار نظر عجیبی درباره تیم ملی ایران داشت. این لژیونر مطرح فوتبال مراکش عقیده دارد که ایران تیم سطح بالایی نیست! و آنها می توانند ایران را شکست دهند.
9:00 – پرویز مظلومی سرمربی سابق ایران که سابقه سرمربی گری تیم ملی ب ایران را دارد در اظهار نظری جالب درباره قرعه کشی جام جهانی گفت نباید از حالا تسلیم شویم.
8:45 – رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی ایران درباره قرعه تیم ملی در این مسابقات عنوان کرد: با توجه به قرعه‌ انجام گرفته، همه ما را تیم بی‌شانس می‌بینند. اما مردم نباید فراموش کنند که بعد از روسیه و برزیل به عنوان سومین تیم به جام جهانی آمدیم.
این مهاجم تیم ملی مانند بسیاری از بازیکنان ایران صحبت های امیدوار کننده ای را درباره قرعه ایران مطرح کرده است.
8:30 – سایت معتبر ESPN در بررسی گروه دوم جام جهانی از قدرت خط دفاعی ایران و مراکش تمجید کرد و نوشت "هم ایران هم مراکش با تکیه بر ساختار تدافعی قدرتمندی که داشتند، موفق به صعود شدند از همین رو قطعا آنها حیله و زیرکی های تاکتیکی فراوانی برای مصاف های با اسپانیا و پرتغال خواهند داشت به خصوص ایران که از مربی باهوشی همچون کی روش و حیله های خطرناکش بهره می برد".
8:15 – رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن و تیم ملی تقابل رونالدو و موراتا را جذاب می داند و عقیده دارد ایران می تواند مانند کاستاریکا از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
8:10 – کارلوس کی روش در گفت و گو با روزنامه معتبر آس اسپانیا می گوید اسپانیا و پرتغال تنها روی کاغذ شانس های صعود هستند و در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد.
8:05 – روزنامه های صبح شنبه تهران با رویکردی متفاوت قرعه ایران را بررسی کردند. همشهری ورزشی در صفحه اصلی خود با تیتر "... و شاید گروه زندگی" به بررسی شانس ایران برای صعود پرداخته اما خبر ورزشی با تیتر "قرعه لعنتی" از تقابل ایران با پرتغال و اسپانیا ابراز نارضایتی کرده است. ایران ورزشی نیز رویکردی مثبت به جام جهانی دارد و به رقیبان ایران هشدار داده که "مارا دست کم نگیر". روزنامه گل اما موضع گیری درباره قرعه ایران انجام نداده و با انتخاب تیتر "ایران در لالیگا" به بررسی رقیبان ایران پرداخته است.
8:00 – واکنش ها با گذشت بیش از 12 ساعت از انجام قرعه کشی جام جهانی به این رویداد ادامه دارد و چهره های فوتبالی همچنان حضور ایران در گروه دشوار شماره دو را بررسی می کنند.

 

جمعه:


22:00 – علیرضا حقیقی دروازه بان ایران در جام جهانی در اظهار نظری جالب درباره تقابل ایران با پرتغال و اسپانیا به ورزش سه گفت که عاشق این گروه است.
21:45 – وزیر ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر نیز به قرعه کشی جام جهانی واکنش نشان داد و هم گروهی با اسپانیا و پرتغال را فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی بازیکنان ایران به فوتبال دنیا نامید.
21:30 – رسانه های مراکش و مردم این کشور نیز از گروه خود راضی نیستند. رقیب ایران در جام جهانی که بعد از سال ها با نسلی طلایی و با قدرت به جام جهانی رسیده امید زیادی داشت تا با یک قرعه مناسب از گروه خود صعود کند اما واکنش مردم نشان می دهد که آنها نیز امید زیادی به صعود از گروه خود ندارند.
21:00 – گلادیاتور های مجازی ایران این بار به سراغ صفحه کریستیانو رونالدو رفتند تا اتفاقاتی که برای مسی در جام جهانی قبلی رخ داد را این بار با دیگر ستاره فوتبال دنیا تکرار کنند.
20:45 – مهدوی کیا دیگر نماینده ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی عقیده ای متفاوت نسبت به دایی دارد. کاپیتان سابق تیم ملی ایران می گوید با حضور کی روش می توانیم به خلق حماسه امیدوار باشیم.
20:30 – علی دایی که به عنوان مهمان افتخاری برای حضور در مراسم قرعه کشی در مسکو حضور داشت، گروه ایران با حضور پرتغال و اسپانیا را سخت ترین قرعه برای ایران در تاریخ دانست.

20:15 – فرناندو سانتوس سرمربی موفق تیم ملی پرتغال که در یورو 2016 با این تیم به قهرمانی رسید، کارلوس کی روش را با تجربه ترین مربی جام می داند. او در ادامه از عملکرد تیم ملی ایران تمجید کرد و گفت " ایران در مقدماتی جام جهانی عالی کار کرد و دومین بار  پیاپی است که راهی جام جهانی می‌شود. آنها مربی باتجربه ای دراختیار دارند، شاید یکی از باتجربه ترین مربیان جام جهانی. آنها نمایش‌های عالی داشتند و بدون شکست مقدماتی جام جهانی را به پایان رساندند. همچنین تا بازی نهایی که صعودشان پیش از آن قطعی شده بود گلی دریافت نکرده بودند. کار سختی پیش روی ما خواهد بود. ". صحبت های سرمربی پرتغال نشان می دهد که سانتوس شناخت کاملی از تیم ملی ایران دارد.

20:10 - شاهین اشکان (ستون نویس ورزش سه):امید شبیه سازی تیم های همگروه مصر، مراکش و عربستان برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران هم به یاس تبدیل شد چون عربستان و مصر هر دو در یک گروه قرار گرفتند با روسیه ای که با آن تازه بازی کردیم. مراکش هم که در گروه خود ما افتاد.اما می توان به بلژیک و انگلیس امید داشت که با تونس همگروه هستند.
20:05– فرانس 24 در اظهار نظری مشابه با مارکا نوشت که در جام جهانی گروه مرگ وجود ندارد اما سطح گروه چهارم مسابقات با حضور آرژانتین، ایسلند، کرواسی و نیجریه از دیگر گروه ها بالاتر است.


20:00 - خولن لوپتگی سرمربی اسپانیا هم گروهی ایران در مرحله گروهی جام جهانی درباره تقابل با ایران، عنوان کرد: "ایران اولین تیمی بود که راهی جام جهانی شد و گل‌های زیادی در مقدماتی جام جهانی دریافت نکرده است. مربی آنها، کارلوس کی‌روش، مربی باتجربه ای است."
صحبت های سرمربی اسپانیا بر خلاف نظر مردم این کشور است که ایران را قرعه ای آسان قلمداد می کنند.

19:55 -وینفرد شفر سرمربی استقلال با بیان این جمله که "گروه ایران آسان نیست اما غیر ممکن هم نیست" نسبت به تقابل ایران با پرتغال و اسپانیا و مراکش در گروه دوم جام جهانی واکنش نشان داد.
19:50 – برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق پرسپولیس که سابقه حضور در جام جهانی با ایران را در کارنامه خود دارد، گروه ایران را نه تنها سخت، بلکه وحشتناک خواند.
19:45 – حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در اظهار نظری جالب درباره گروه ایران در جام جهانی نوشت " کاش تا قبل از جام جهانی کاتالونیا از اسپانیا جدا شود.". صحبت های بازیکن پرسپولیس اشاره به نقش پر رنگ بازیکنان کاتالان در ترکیب اسپانیا و البته حواشی جدایی کاتالونیا طی ماه های گذشته از اسپانیا داشت.
19:40 – کارلوس کی روش بعد از انجام قرعه کشی در حاشیه مراسم با صحبت های عجیب خود علیه فدراسیون فوتبال و مهدی تاج باز هم حاشیه ساز شد. او که پیش از این اعلام کرده بود احتمالا بعد از جام جهانی از دنیای مربی گری کناره گیری می کند در مسکو اعلام کرد مسئولین ایران همین حالا می توانند او را اخراج کنند!
19:35 – مارکای اسپانیا بر خلاف نظر گری لینه کر، گروه دوم مسابقات را گروه مرگ ندانست. این رسانه معتبر اسپانیایی در تحلیل خود از قرعه کشی جام جهانی گروه چهارم مسابقات با حضور آرژانتین، ایسلند، کرواسی و نیجریه را گروه مرگ مسابقات جام جهانی اعلام کرد.
19:30 - گری لینه کر مجری سرشناس قرعه کشی جام جهانی اولین فردی بود که گروه دوم مسابقات با حضور ایران، مراکش، اسپانیا و پرتغال را گروه مرگ مسابقات جام جهانی نامید.
19:00 – کافو کاپیتان تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002 قرعه ایران را از گلدان درآورد تا تیم ملی بر خلاف خواست عمومی در گروه مرگ مسابقات قرار بگیرد. اتفاقی که البته سرانجام تلخی برای این ستاره برزیلی بعد از هجوم کاربران در فضای مجازی به صفحه او داشت.

دسته : خبر عمومی منبع : ورزش 3 بازدید : 2191
برچسب ها : فیلم

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!