Loading...

اخبار

دوازده دلیل برای ترجیح کاربران به استفاده از Outlook به جای Gmail در محل کار

نوشته شده در : 2017/12/11 - 18:49
بهترین چیز راجع به شغل من این است که به من فرصت صحبت کردن با مشتریان را می دهد.این مکالمه بدون شک جذاب است وقتی بفهمیم که مشتری از بسته محصولات گوگل برای کسب و کار (Google Apps for Business) به Office 365 روی آورده است. ما همواره در حال مشاهده کاربران و شرکای تجاری بیشتری هستیم که به Outlook عشق می ورزند. این نهادها به کارمندانشان گوش داده و تصمیم گرفته اند از Office 365 برای سازنده و رضایتمندانه تر ماندن سازمانشان استفاده نمایند.
نوشته ی Sanjeevini Mittal
بهترین چیز راجع به شغل من این است که به من فرصت صحبت کردن با مشتریان را می دهد. باعث افتخار و شعف است که صحبت های آنان را درباره محصولات و خدماتمان بشنویم. گاهی اوقات، به من حس تواضع و گاهی حس غرور می دهد. می توانم تمام روز با مشتریان بدون خستگی صحبت کنم.
این مکالمه بدون شک جذاب است وقتی بفهمیم که مشتری از بسته محصولات گوگل برای کسب و کار (Google Apps for Business) به Office 365 روی آورده است. ما همواره در حال مشاهده کاربران و شرکای تجاری بیشتری هستیم که به Outlook عشق می ورزند. این نهادها به کارمندانشان گوش داده و تصمیم گرفته اند از Office 365 برای سازنده و رضایتمندانه تر ماندن سازمانشان استفاده نمایند. با گفتگو با این دست از مشتریان دریافته ام که از نظر آنان تعدادی قابلیت در این بسته نرم افزاری وجود دارد که در Gmail از قلم افتاده اند. در ادامه به تعدادی از متداولترین دلایل ترجیح کاربران به استفاده از Outlook به جای Gmail می پردازیم.
1- یکارچگی ایمیل، تقویم و فهرست مخاطبان – امروزه ایمیل، زیربنایی ترین حالت ارتباطات کاری است. مشتریان به ما گفته اند که Outlook جایی برای ارتباط موثر در محیط کسب و کار، به منظور به انجام رساندن کارهایشان است. این کارها، هر چه که باشد، خواه تشکیل جلسات، کسب اطلاعات بیشتر درباره ی یک مخاطب، برقراری تماس کنفرانسی، یا ایجاد جلسات آنلاین، Outlook مرکز فعالیت آنان است. آنها به ما می گویند که چکونه عاشق تجربه قوی استفاده از inbox شده اند، زیرا کارهایشان را بدون نیاز به فکر کردن بیش از حد راه می اندازد. همانطور که هر روز صبح Outlook را باز می کنند، ظاهر بی نقص برنامه باعث شده تا در تمام روز در کنارشان باشد، حتی اگر کاربر حرفه ای نباشند. از سوی دیگر Gmail، مداوما در حال آزمودن تجارب جدیدی همچون compose جدید یا inbox جدید است.
2- دسترسی آفلاین به ایمیل – یک موضوع عمده در بحث های کاربران با ما، امکان استفاده از ایمیل بدون نگرانی از اتصال به اینترنت است. آنها به ما گفته اند که زمانی که با هواپیما سفر می کنند، کار مورد علاقه ی مربوط به کسب و کارشان پاک کردن ایمیل های انباشته شده شان است. بیشترشان در طول مسافرت مشغول کار با Outlook هستند. آنها می توانند ایمیل هایشان را خوانده و به آن پاسخ دهند درست مانند زمانی که پشت میز کار نشسته و به اینترنت متصل اند. زمانی که اتصال اینترنت دوباره برقرار شود، ایمیل ها به صورت خودکار ارسال خواهند شد. با نسخه آفلاین Gmail، کاربران تنها می توانند به ایمیل های ماه اخیر بدون اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشند. همچنین، امکان دسترسی آفلاین به ایمیل، تنها در مرورگرهای کروم و سافاری امکان پذیر است. در نقطه مقابل، Outlook چنین محدودیت هایی ندارد.
3- ایمیل ها را به سبک خودتان مدیریت کنید – همه کاربران به یک شیوه کار نمی کنند. بعضی فولدرهایشان را به ترتیب حروف الفبا مرتب می کنند، برخی خیر. بعضی دوست دارند به آسانی ایمیل مورد نظرشان را جستجو کنند، در حالیکه بعضی نیاز به توانایی برای جستجوی ایمیلشان در منابع مشخص دارند. در نتیجه، در Outlook بهتر به فولدرها دسترسی دارند. کاربران در Gmail راههای محدودی برای مدیریت ایمیل هایشان دارند. آنها تنها به استفاده از برچسب هایی برای مدیریت ایمیل هایشان محدود شده اند. خواستن از کاربران برای بازآموزی سبک مدیریت ایمیل، به سادگی برای آنان غیر قابل قبول است. مانند کاربری که می گفت: "احساسم درست مانند سعی در انجام کار با استفاده از دستور العمل ها بود".
4- دسته بندی آیتم های ایمیل برای مرتب ماندن – با Outlook کاربران می توانند دسته بندی هایی به آیتم های متنوع اختصاص دهند (مانند پیام، قرارهای کاری روی تقویم، وظیفه و ...). یک آیتم خاص می تواند به دسته بندی های چندگانه ای برای طبقه بندی بیشتر اختصاص یابد. و آنهایی که به سرنخ های رنگی نیاز دارند هم می توانند طبقه بندی هایشان را رنگ آمیزی کنند. در یک نگاه، کاربران می توانند به جای اتلاف وقت و گشتن در محیط های مختلف، تنها به کد بندی وقایع در تقویم نگاه کنند. آنهایی که از طبقه بندی و کد بندی رنگی برای مرتب کردن کارهایشان استفاده می کنند، نمی توانند نبود این قابلیت را تصور نمایند. این کاربران نیاز به محدودیت اختصاص رنگ به آیتم های مختلف برای تمایز در اینباکس، وظایف و ... در گوگل دارند. ناتوان بودن به اختصاص رنگ با آیتم های مختلف در ایمیل، کد بندی رنگی را برای این کاربران بی معنی ساخته است.
5- راه های چندگانه برای یافتن ایمیل – کاربران نیاز به راه های متعدد برای یافتن ایمیل شان دارند. استفاده از جستجو برای یافتن ایمیلی خاص، تنها زمانی به کار می آید که بدانید به دنبال چه می گردید. ولی کاربران اصرار دارند که "گاهی شما نمی دانید که باید به دنبال چه بگردید" و آنها نیاز به ارجاع به محلی که ایمیل را ثبت نموده اند برای یافتن آن دارند. قابلیت مرتب کردن ایمیل برحسب تاریخ و سایز برای تشخیص چارچوب زمانی و محدوده مکانهایی برای ارجاع، تمام راه های مختلف برای یافتن ایمیل، زمانی که نمی دانید چگونه باید جستجویتان را توصیف کنید هستند. Outlook راه های متعددی برای ردیابی آنچه کاربران به دنیال آنند، خواه جستجو، فولدر، دسته بندی، مرتب کردن ایمیل ها در اینباکس و ... باشد، دارد. با Gmail، کاربران راهی برای مرتب کردن ایمیل بر حسب سایز، تاریخ یا فرستنده ندارند و فقط محدود به یک چیزند – جستجو کردن!
6- پرچم ها، تغییر اهمیت ایمیل – Outlook پرچم گذاری ایمیل را برای جلب توجه بیشتر آسان نموده است. یک مشتری آن را اینگونه توصیف کرده است: "وقتی من یک ایمیل با علامت قرمز تعجب را در صندوق ورودی می بینم، می دانم که باید سریعا به آن رسیدگی کنم". نبود "علامت تعجب قرمز" در Gmail کاربران را در تشخیص اینکه کدام ایمیل با اهمیت تر از دیگران است گیج کرده است. چون آنان نمی توانند علامت تعجب قرمز را به ایمیل در هنگام ارسال اختصاص دهند، نخواهند توانست ارجحیت دریافت ایمیل از طرف دریافت کنندگان آن را دریابند. در عوض، Outlook این کار را نه تنها با در نظر گرفتن علامت تعجب قرمز، که با پرچم گذاری ایمیل ها برای پاسخ آنی یا تغییر اهمیت یک ایمیل به "کم" برای نشان دادن میزان اولویت پایین آسان نموده است. مشتریان به ما گفته اند که این قابلیت های به ظاهر کوچک، کاربران را در کارهای پایه ی روزانه نسبت به استفاده از Gmail بدون این قابلیت ها، سازنده تر نموده است.
دسته : نقد و بررسی منبع : راسخون بازدید : 3623
برچسب ها : اینترنت

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!