Loading...

اخبار

امکان ادامه تحصیل در متاورس

نوشته شده در : 2022/07/28 - 00:00
دانشگاه توکیو به عنوان یکی از مطرح‌ترین دانشگاه‌های کشور ژاپن، به تازگی تصمیم جدیدی در زمینه آموزش عالی اتخاذ کرده‌است.
در یکی از مطالب قبلی، به طور مفصل به پدیده شگفت‌آور «متاورس» پرداختیم و از مزایا و معایب آن سخن گفتیم. به نظر می‌رسد این پدیده اعجاب‌انگیز روز به روز بیشتر تجلی پیدا می‌کند و نمود بیشتری می‌یابد. دانشگاه توکیو تصمیم گرفته برخی کلاس‌هایش در رشته‌های مهندسی را در متاورس برگزار کند. این این ایده احتمالا در اواخر سال جاری، اجرایی خواهد شد. 
ترکیب سرفصل‌های دروس مهندسی با مهارت‌های متاورسی، از رهاوردهای این سیستم جدید خواهد بود و دانشجویان در کنار دروس اصلی‌شان، مهارت‌هایی دیگر هم خواهند آموخت. با عملی شدن این تصمیم، شاهد تحولی در سیستم آموزشی خواهیم بود و ژاپن به عنوان کشور پیشرو در زمینه برگزاری کلاس در متاورس، نام خود را در تاریخ ثبت خواهد کرد. 
کلاس آنلاین در متاورس
همان‌طور که در مطلب مربوط به متاورس هم گفته‌شد، متاورس پتانسیل‌های زیادی برای پربار ساختن حوزه‌های مختلف دارد و در صورت وارد شدن به حوزه آموزشی، دستاوردهای چشمگیری را با خود به همراه خواهد آورد. 
دپارتمان مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه توکیو  هدف از این کار را آشنا ساختن دانش‌آموزان دبیرستانی با مسیرهای شغلی‌ای که در آینده پیش رویشان خواهد بود، عنوان کرده‌است. 
فعلا درباره پلتفرمی که قرار است متاورس بر بستر آن مستقر شود و کلاس‌ها به وسیله آن، برگزار شوند، سخنی به میان نیامده‌است. 
دسته : تکنولوژی خبر عمومی بازدید : 278

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!