Loading...

اخبار

ابزارهای رایگان کسب‌و‌کاری

نوشته شده در : 2022/07/31 - 00:00
ممکن است شروع به یادگیری یک مهارت کرده‌باشید اما به دلیل اینکه بودجه کافی برای دسترسی به منابع لازم را نداشته‌اید، یادگیری را نیمه‌کاره رها کرده‌باشید.
اگر در ابتدای مسیر یادگیری یک مهارت، بودجه کافی برای خرید کتاب یا دسترسی به ابزارهای ضروری را ندارید، جای هیچ نگرانی نیست. در این مقاله، به معرفی نه تا از مفیدترین ابزارهای رایگان و پولی برای یادگیری و فعالیت در حوزه‌های مختلف خواهیم پرداخت. سعی ما بر این بوده‌است که در این مقاله جامع، طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها را پوشش دهیم تا شما براساس حوزه موردعلاقه خود، شروع به فعالیت کنید. 
 ابزارهای طراحی گرافیک 
اگر به تازگی قدم در مسیر طراحی گذاشته‌اید، استفاده از اپلیکیشن Canva را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اپلیکیشن جذاب که برای طراحی محتوا در اینستاگرام ارائه شده، دارای دو نسخه اندروید و ویندوز است. بعد از اینکه کار با آن را به خوبی یاد گرفتید و راه دست‌تان شد، می‌توانید به سراغ نرم‌افزار فتوشاپ که ابزاری پولی است، بروید. نرم‌افزار فتوشاپ شما را تبدیل به یک طراح گرافیست حرفه‌ای می‌کند. 
طراح گرافیک
گنجینه‌ای از تصاویر تزئینی 
ممکن است به عنوان یک تولیدکننده محتوا، روزانه به تعداد زیادی عکس برای زیباتر کردن مطالبتان، نیاز داشته‌باشید. یکی از بهترین منابع برای عکس‌های تزئینی، وبسایت Stock Vault است. این وبسایت، مجموعه‌ای غنی از عکس‌های مختلف را در خود دارد. اما اگر این وبسایت، نیازهای کسب‌و‌کار شما را پوشش نمی‌دهد، می‌توانید با پرداخت هزینه، از وبسایت istock. استفاده کنید. این وبسایت مملو از عکس‌ها و تصویرسازی‌های گرافیکی است. 
تصاویر تزئینی
دو ابزار کارآمد برای ویرایش ویدئو
پست‌های ویدئویی یکی از جذاب‌ترین امکانات شبکه‌های اجتماعی هستند. بنابراین اگر تولیدکننده محتوا باشید، حتما باید  تولید ویدئو را هم در دستورکار خود قرار دهید. ابزار رایگان برای ویرایش ویدئو، نرم‌افزار Davinci Resolve است که در سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس، قابل اجراست. برای تبدیل شدن به یک تدوین‌گر حرفه‌ای ویدئو، می‌توانید از نرم‌افزار پولی Premiere Pro بهره بگیرید. 
ویرایش ویدئو
یادگیری آسان و رایگان 
با گسترده‌شدن شبکه جهانی وب، دیگر برای یادگیری یک مهارت لازم نیست هزینه‌های گزافی بابت کلاس‌های آموزشی بدهید. آکادمی‌های آنلاین بی‌شماری در اینترنت وجود دارند و یکی از آنها که به طور رایگان در دسترس قرار دارد، Course Finder
است. این وب‌سایت یک نسخه اپلیکیشن هم دارد. البته اگر با پرداخت اندکی هزینه، به دنبال آموزش‌هایی جامع‌تر هستید، استفاده از دوره‌های آنلاین Udemy را به شما پیشنهاد می‌کنیم
آموزش مجازی
آیکون‌های متنوع و رایگان 
بزرگترین پایگاه‌داده آیکون‌های رایگان در وب‌سایت freeicon قرار دارد. این آیکون‌ها در فرمت‌های مختلف و به صورت رایگان در دسترس هستند. البته می‌توانید از iconfinder که یک موتور جستجو برای یافتن آیکون‌های دلخواه شماست، استفاده کنید. iconfinder، ابزاری پولی است که به صورت تحت‌وب، اجرا می‌شود.
آیکون‌ها
اگر از هرکدام از ابزارهای پولی یا رایگان معرفی شده در این پست، استفاده کرده‌اید، لطفا تجربه خود را در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید. آیا ابزار مفید دیگری به جز اینها می‌شناسید؟

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!