Loading...

اخبار

آیفون 14 پرو یا یک تکه آجر؟

نوشته شده در : 2022/08/15 - 00:00
یکی از اولین افرادی که موفق به استفاده از آیفون 14 پرو شده، ادعا کرده‌است این گوشی به سنگینی یک تکه آجر می‌باشد.
تا یک ماه آینده، از آخرین مدل گوشیهای آیفون 14، رونمایی خواهد شد. طبق معمول قبل از رونمایی هر مدل جدید گوشی، اطلاعاتی از آن  به بیرون درز پیدا می‌کند.  
اخیرا نیز یکی از کاربران توئیتر به نقل از فردی که که ادعا کرده‌بود شانس استفاده از این مدل گوشی را داشته، ادعا کرد که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس، به سنگینی یک تکه آجر هستند. این منبع اعلام کرده در این دو مدل جدید، به جای بریدگی روی صفحه نمایش، یک حفره عجیب به چشم می‌خورد که قابلیت جدیدی در مقایسه با بریدگی ندارد و عملکردش مانند همان بریدگی است. 
آیفون 14
انتظار می‌رفت دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون، بهترین نوع دوربین را دارا باشد اما ظاهرا این گوشی‌های جدید، در نور عملکرد چندان خوبی ندارند و به لحاظ سطح کیفی،  در جایگاه پایین‌تری در مقایسه با دوربین‌های آیفون 13 قرار می‌گیرند.  
البته به طور کلی، آیفون 14 در مقایسه با سری‌های قبلی آیفون، پیشرفت‌هایی دارد و اپل هم تا زمان عرضه آیفون 14، روی نقاط ضعف آن کار کرده و آنها را برطرف خواهد ساخت. 
اگر می‌خواهید درباره آیفون 14 بیشتر بدانید، به مطلب آیفون 14 با قابلیت‌های جدید، مراجعه کنید. 

 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!