Loading...

اخبار

افت بی‌سابقه فروش پردازنده‌های دسکتاپی

نوشته شده در : 2022/08/15 - 13:32
براساس آمار، پردازنده‌های دسکتاپی در حال تجربه کمترین میزان فروش خود در سه دهه گذشته هستند.
آمارهای فروش، نشان می‌دهند فروش پردازنده‌های دسکتاپی، افت بی‌سابقه‌ای داشته و به کمترین میزان خود در سی سال اخیر، رسیده‌است. حتی برند اینتل هم که نامی مشهور در این زمینه، محسوب می‌شود از این موضوع در امان نبوده و با افت فروش، مواجه شده‌است.
پیش از این، وقتی کاربران می‌خواستند کامپیوترهای دسکتاپ خود را ارتقا دهند، اقدام  به خرید پردازنده‌های دسکتاپی می‌کردند. اما گویا کاربران تغییر رویه داده و دیگر مانند سابق تمایل به خرید پردازنده‌های دسکتاپی ندارند. آمارهای فروش پردازنده در دو سال اخیر، نشان می‌دهد که فروش پردازنده‌های دسکتاپی به کمترین میزان خود رسیده‌است. 
پردازنده
البته این موضوع، شامل تمامی برندها نمی‌شود. شرکت AMD، در تمامی بخش‌ها از دسکتاپ و لپ‌تاپ گرفته تا سرور، همچنان فروش خوبی دارد و در مقایسه با اینتل، در جایگاه بالاتری قرار دارد. سهم بازار AMD در مقایسه با سال گذشته، 9 درصد رشد را تجربه کرده‌است. 
اینتل در مقایسه با AMD، وضعیت چندان رضایت‌بخشی ندارد. یکی از دلائلی که باعث این عقب‌ماندگی اینتل شده، مشکلات مربوط به زنجیره تامین جهانی است. 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!