Loading...

اخبار

مروری بر اس 22 اولترا سامسونگ

نوشته شده در : 2022/08/29 - 00:00
چند وقتی است که گوشی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به بازار آمده‌است.

چند وقتی از عرضه گوشی اس ۲۲ اولترا گذشته و احتمالا شما هم علاقه‌مند باشید درباره مشخصات این گوشی جدید شرکت سامسونگ، بیشتر بدانید. در این مقاله مشخصات و ویژگی‌های گوشی s22 اولترا را مرور کرده و به بیان نقاط قوت و ضعف آن می‌پردازیم. 

 از مزیت‌های این گوشی نسبت به گوشی نسل قبلی‌اش،وجود یک قلم S و محفظه نگهداری آن درون ساختار خود گوشی، است. به این ترتیب نیازی به حمل جداگانه قلم نیست. همچنین صفحه نمایش این مدل جدید، درخشش بیشتری دارد و در مقایسه با نسل‌های قبلی، دوربین گوشی galaxy s22 ultra بهتر است.
اولترا اس 22
 
گوشی Ultra S22، چه مزیت‌ها و معایبی دارد؟
همان‌گونه که در ابتدای مطلب هم گفتیم، اس 22 اولترا در مقایسه با نسل‌های قبلی، بهترین صفحه‌نمایش را داراست. پنل AMOLED موجود در سامسونگ گلکسی s22 ultra، کارکرد بسیار خوبی در فضای بیرون داشته و اشباع رنگ بهتری را داراست.
قلم S با کیفیت بالاتر : در مدل‌های قبلی، قلم‌ها با تاخیر کار می‌کردند اما در اس 22 اولترا، این تاخیر به اندازه 70% کاهش یافته و کشیدن طرح با آن به سادگی نقاشی روی صفحه کاغذ است. با  محفظه داخلی که برای نگهداری این قلم تعبیه شده، دیگر نگران گم شدن آن نخواهید بود.
اولترا اس 22
ثبت عکس‌های باکیفیت حتی در نور کم : وجود یک سنسور اصلی بزرگتر باعث شده  اس ۲۲ اولترا در مقایسه با گلکسی اس 21 اولترا تصاویر بهتری را ثبت کند. تصویر برداری در شب آن عکس‌های با کیفیت‌تری در مقایسه با  آیفون 13 پرومکس تولید می‌کند.
باتری بهتر: باتری آزمایش شده و عمری حدودا 10 ساعت برای آن تخمین زده شد. به این ترتیب، عمر باتری قابل قبولی دارد اما در رقابت با آیفون 13 پرومکس (با دوام باتری بیش از 12 ساعت)، شکست می‌خورد.
اولترا اس 22
طراحی شکیل و مقاوم:  فریم آلومینیومی پشت گوشی و گلس استفاده شده در قسمت جلوی گوشی (گوریلا گلس ویکتوس که در برابر سقوط تا ارتفاع حداکثر دو متر، ضدخش و ضد شکستگی است )ت ضمین‌کننده دوام  بالای آن است. با این وجود، این گوشی وزن کمتری در مقایسه با آیفون 13 پرومکس دارد.
سرعت شارژ بهبودیافته: اس ۲۲ اولترا در عرض  30 دقیقه، 67 % شارژ می‌شود چون شارژش 45w است. البته در مقایسه با گوشی‌های 25W که در این مدت به 58 % شارژ می‌رسند، بهبود چندان چشمگیری نیست. 
برای خرید این محصول از طریق سایت فیلیشا، وارد این لینک شوید. 
 

 
دسته : نقد و بررسی منبع : Samsung Galaxy S22 Ultra review بازدید : 847
برچسب ها : موبایل سامسونگ

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!