Loading...

اخبار

آموزش اپلیکیشن SoundCloud

نوشته شده در : 2022/09/28 - 11:01
ساند کلود موزیک یک پلتفرم پخش آنلاین موسیقی است که به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی و پادکست‌ها را بارگذاری، پخش، تبلیغ و یا به اشتراک بگذارند. برنامه ساند کلاد رایگان است. اما با خرید اشتراک اپلیکیشن SoundCloud یا ساوندکلاود، گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات و به همراه گزینه‌های گوش دادن آفلاین، ارائه می‌شود.
ساند کلود برای اندروید و iOS و همچنین به صورت برنامه دسکتاپ موجود است. پلتفرم پخش موسیقی ساند کلود، یک پلتفرم پخش آنلاین صدا و اشتراک موسیقی است که در استکهلم سوئد در سال 2007 تاسیس شد. ماهیت تعاملی ساند کلود موزیک به سازندگان، از نوازندگان تا سازندگان پادکست‌ها، اجازه می‌دهد تا از طریق ابزارهای مختلف اشتراک گذاری با شنوندگان و طرفداران ارتباط برقرار کنند. برنامه ساند کلاد به کاربران امکان می‌دهد افکار خود را در مورد لحظات خاص در یک فایل صوتی به اشتراک بگذارند، که برای هر کسی که به آهنگ گوش می‌دهد، قابل مشاهده است.

آنچه باید در مورد اپلیکیشن SoundCloud یا ساوندکلاود بدانید

پلتفرم ساند کلود موزیک بصورت آنلاین و برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است و نسخه اصلی آن رایگان است. در اینجا هر چیز دیگری که باید در مورد برنامه ساند کلاد بدانید آورده شده است.

سرویس ساوندکلاود چیست؟

برنامه Soundcloud که در سال 2007 تأسیس شد، یک پلتفرم پخش موسیقی است که به هنرمندان اجازه می‌دهد تا آهنگ‌ها را برای بازخورد و همکاری با یکدیگر به اشتراک بگذارند. با این حال، تا سال 2010 بیش از یک میلیون کاربر در این سرویس ثبت نام کردند. اما دو سال بعد، این تعداد به 10 میلیون کاربر ثبت شده افزایش یافت و تا سال 2013 به 40 میلیون نفر افزایش یافت.

ساند کلود موزیک چه تفاوتی با سایر سرویس‌های پخش موسیقی دارد؟

تفاوت اصلی بین دانلود ساندکلاد و سرویس‌های پخش موسیقی مشابه، فهرست 120 میلیونی آهنگ‌های بارگذاری شده توسط کاربران ساند کلود موزیک است. این واقعیت که هرکسی می‌تواند موسیقی خود را در Soundcloud بارگذاری کند به این معنی است که کتابخانه آن همه خدمات پخش کننده رقبا را به چالش می‌کشد. به عنوان مثال، Apple Music یکی از بزرگ ترین آرشیوهای آهنگ را دارد، اما کتابخانه آن دارای 40 میلیون آهنگ است.
کتابخانه برنامه ساند کلاد به لطف ویژگی آهنگ‌های مرتبط، آن را از سایر خدمات موسیقی متمایز می‌کند. پس از گوش دادن به آهنگی که دوست دارید، برنامه ساند کلاد برای شما یک لیست پخش از آهنگ‌هایی تهیه می‌کند که شبیه به آن آهنگ است. از آنجایی که این مجموعه ای از بیش از صد میلیون آهنگ است، به احتمال زیاد با آهنگ‌هایی روبرو می‌شوید که نمی‌توانید در هیچ سرویس پخش استریم دیگری پیدا کنید.

هزینه ساند کلود موزیک چقدر است؟

در حالی که هرکسی می‌تواند بدون هیچ هزینه ای ثبت نام کرده و از اپلیکیشن SoundCloud استفاده کند، ویژگی‌های پیشرفته ای وجود دارد که نیاز به اشتراک ماهانه دارند.

اولین ویژگی ممتاز هنگام دانلود ساند کلود برای اندروید، برای کاربران SoundCloud Go است و هزینه آن فقط 4.99 دلار در ماه است. با SoundCloud Go، کاربران می‌توانند تعداد نامحدودی از آهنگ‌ها را برای گوش دادن آفلاین ذخیره کرده و از تجربه گوش دادن بدون تبلیغات لذت ببرند.

اشتراک SoundCloud Go+ در یک سطح پیشرفته تری است. با 9.99 دلار در ماه، مشترکین از همه مزایای SoundCloud Go به علاوه صدای با کیفیت بالاتر و دسترسی به کاتالوگ کامل SoundCloud برخوردار می‌شوند.
برای سازندگان، گزینه SoundCloud Pro Unlimited نیز وجود دارد. SoundCloud Basic به شما امکان می‌دهد تا سه ساعت محتوای صوتی را بارگذاری کرده و به آمارهایی مانند تعداد پخش آهنگ‌ها و موارد پسندیده شده، دسترسی پیدا کنید.
اشتراک SoundCloud Pro Unlimited آمار شنوندگان بیشتر، بارگذاری صوت نامحدود، فرصت‌های کسب درآمد و پخش آهنگ‌های صوتی در سایر سیستم عامل‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. SoundCloud Pro Unlimited ماهانه 12 دلار هزینه دارد.

نحوه استفاده از اپلیکیشن SoundCloud به عنوان شنونده
به SoundCloud.com بروید یا دانلود برنامه ساند کلود را انجام دهید. سپس یک حساب کاربری ایجاد کنید. می‌توانید این کار را با وارد کردن آدرس ایمیل و انتخاب رمز عبور یا ثبت نام از طریق حساب فیس بوک، اپل یا Google خود انجام دهید.
برای ویرایش پروفایل خود، روی نام نمایشی خود در بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید، سپس روی Profile کلیک کنید. برای شخصی سازی صفحه خود، تصویر پروفایل و سایر مشخصات را بارگذاری کنید. برای ویرایش نام پروفایل یا آدرس پروفایل خود، روی دکمه Edit در زیر تصویر کلیک کنید. در اینجا، شما همچنین می‌توانید بیوگرافی خود را اضافه یا ویرایش کنید و در صورت تمایل نام کامل، شهر و کشور خود را یادداشت کنید. پس از اتمام کار روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.
کاربران SoundCloud با نصب ساند کلود می‌توانند موقعیت مکانی، بیوگرافی و لینک‌ها را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند
برای شروع گوش دادن به آهنگ‌ها، با کلیک روی برگه Home به صفحه Discover بروید تا ببینید چه آهنگی پرطرفدارتر است. یا محتوای خاصی را با استفاده از نوار جستجو، جستجو کنید. درباره آهنگ‌هایی که دوست دارید کامنت بگذارید، لایک کنید و برای دیگران ارسال کنید ؛  این گزینه‌ها همه در زیر شکل موج آهنگ‌های صوتی، یافت می‌شوند.

بخش Discover در ساند کلود موزیک

برگه Discover در ساند کلود موزیک به شما کمک می‌کند که آهنگ‌های جدیدی پیدا کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

با کلیک روی دکمه “More”، سپس “Add to playlist”، یک پلی لیست ایجاد کنید. روی دکمه “Follow” زیر نام هنرمند کلیک کنید تا آهنگ‌ها، پلی لیست‌ها و بازنشر مجدد آن‌ها را مشاهده کنید. این‌ها در برگه “Stream” شما در کنار آهنگ‌هایی که بارگذاری و ارسال می‌کنید، ظاهر می‌شوند. آهنگ‌های مورد علاقه و پلی لیست‌های شما در برگه “Library” وجود دارند.
نحوه استفاده از ساوندکلاود به عنوان هنرمند
استفاده از ساند کلود موزیک برای سازندگان کمی بیشتر چالش برانگیز است، زیرا ابزارهای زیادی در اختیار شما برای به اشتراک گذاشتن کار شما و افزایش مخاطبان وجود دارد.
برای بارگذاری یک آهنگ در SoundCloud، روی “Upload” کلیک کنید. می‌توانید فایل‌ها را در Upload Box بکشید و رها کنید یا فایل‌هایی را از کامپیوتر انتخاب کنید. با کلیک روی “Public” یا “Private”، حریم خصوصی آهنگ صوتی خود را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید گزینه دانلود آهنگ خود را برای کاربران فعال کرده و اطلاعات آهنگ را اضافه کنید یا تغییر دهید.

پلتفرم ساند کلود موزیک بر اهمیت کپی رایت تأکید می‌کند و باید توجه داشته باشید که آهنگ‌های بارگذاری شده باید با شرایط استفاده آن‌ها مطابقت داشته باشد و حقوق دیگران را نقض نکند. به عبارت دیگر، آهنگی را که متعلق به شما نیست، آپلود نکنید.

 




 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!